17 567 mebli od 72 producentów
22 000 opinii klientów
Internetowy Salon. Internetowe Ceny.
DLA KLIENTÓW

Zwroty i reklamacje

Nie jesteś zadowolony z mebli zakupionych w naszym internetowym salonie meblowym? Poinformuj nas o tym. Twoje zdanie jest dla nas cenną informacją zwrotną. Opinie, którymi dzielą się z nami nasi Klienci, są dla nas zobowiązaniem do dalszej ciężkiej pracy i do dbania o to, by zakupy w naszym sklepie były jeszcze przyjemniejsze. 
 
 

Robimy wszystko, by zamówione meble docierały do naszych Klientów jak najszybciej, były odpowiednio zabezpieczone i przygotowane do transportu oraz jego wymagań. Jednak może się zdarzyć, że podczas transportu niektóre części zostaną uszkodzone lub producent nie dołączy do paczki jednego z elementów. Takie sytuacje występują niezwykle rzadko - poniżej wyjaśniamy, co zrobić, jeśli się pojawią.


Meble, które zamówiłeś, mają wady fabryczne lub brakuje im elementów?
Nie martw się! Nowe części wyślemy do Ciebie na nasz koszt.

Wszelkie koszty postępowania reklamacyjnego ponoszone są przez sklep Twojemeble.pl

Przebieg reklamacji

Zakupione przeze mnie meble mają wady fabryczne lub brakujący element.

 

Jak zgłosić reklamację?

Aby zgłosić reklamację wypełnij formularz reklamacyjny.  Opisz dokładnie, jaki mebel reklamujesz, którego elementu dotyczy reklamacja, opisz uszkodzenie oraz załącz jego zdjęcia. W przypadku uszkodzenia paczki w transporcie potrzebny będzie również protokół uszkodzenia od firmy kurierskiej.

Zgłoś reklamację >

Co będzie Ci potrzebne?

Do rozpatrzenia Twojej reklamacji niezbędne będą:

  • numer zamówienia (znajdziesz go w wiadomościach e-mail dot. Twojego zamówienia),
  • nazwa reklamowanego mebla, jego indeks oraz numer elementu (informacje znajdują się w instrukcji montażu dołączonej do mebla),
  • dokładny opis wady/uszkodzenia mebla,
  • zdjęcie uszkodzonego elementu mebla,
  • jeśli zauważyłeś uszkodzenie opakowania zewnętrznego spowodowane transportem, do zgłoszenia reklamacyjnego dołącz koniecznie protokół uszkodzenia od firmy kurierskiej.

Bez podania wszystkich niezbędnych informacji, nasi Konsultanci nie będą mogli rozpatrzyć Twojego wniosku. Poproszą o uzupełnienie informacji w dalszej komunikacji i dopiero po ich otrzymaniu będą mogli rozpocząć proces reklamacyjny.

Rozpatrzenie reklamacji

Po złożeniu reklamacji, na adres e-mail podany podczas składania reklamacji, otrzymasz potwierdzenie jej złożenia. Nasi specjaliści niezwłocznie sprawdzą Twój wniosek i dokładnie zapoznają się ze sprawą. W ciągu 14 dni poinformujemy Cię o dalszych krokach w realizacji reklamacji. Nasi specjaliści mogą poprosić też o przesłanie dodatkowych informacji, które będą niezbędne do realizacji reklamacji.

Realizacja reklamacji

Dokładamy wszelkich starań, by realizacja reklamacji przebiegała jak najszybciej. W zależności od rodzaju reklamacji, realizacja reklamacji będzie przebiegać inaczej:

Uszkodzony lub brakujący element: Reklamowane elementy wyślemy do Ciebie na nasz koszt niezwłocznie po otrzymaniu ich od producenta lub by przyspieszyć proces reklamacji – bezpośrednio od niego. Będziemy wdzięczni za cierpliwość – do realizacji reklamacji może być niezbędne wyprodukowanie nowych elementów. Jeśli uważasz, że wymiana lub dodanie nowego elementu nie będą problematyczne, możesz zmontować mebel i używać go zgodnie z przeznaczeniem.

Meble tapicerowane: Nasi specjaliści ocenią czy do realizacji reklamacji konieczna będzie wizyta producenta. W takim przypadku serwisanci umówią termin wizyty w Twoim domu. O ile będzie to możliwe, dokonają naprawy mebla na miejscu. Termin wizyty serwisu jest za każdym razem ustalany indywidualnie oraz uzależniony od możliwości technologicznych i logistycznych producenta czy serwisu. Przed wizytą serwisu może zaistnieć konieczność wyprodukowania niezbędnych elementów. Co ważne: do czasu wizyty serwisantów możesz w pełni korzystać z mebli.

Kontakt do działu reklamacji:

Masz pytania dotyczące reklamacji? Napisz na sklep@twojemeble.pl lub zadzwoń: 12 399 40 00

Zwroty

Chcę zwrócić zakupione meble.

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość: 

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli kiedy kupujący jest osobą fizyczną oraz dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.  Od dnia 1 stycznia 2021 r. prawo to dotyczy również umów zawartych od tego dnia przez klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia można pobrać tutaj.

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie. Koszt transportu pokrywa Klient.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o której mowa wyżej, nie przysługuje w odniesieniu do umów:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

W sprawie zwrotów skontaktuj się z naszą infolinią:

Napisz na adres sklep@twojemeble.pl lub zadzwoń pod numer 12 399 40 00