NAJPOPULARNIEJSI PRODUCENCI
NAJNOWSZE PORADNIKI
NAJNOWSZE PROMOCJE
Robimy wszystko, by zamówione meble docierały do naszych Klientów jak najszybciej, były odpowiednio zabezpieczone i przygotowane do transportu oraz jego wymagań. Jednak może się zdarzyć, że podczas transportu niektóre części zostaną uszkodzone lub producent nie dołączy do paczki jednego z elementów. Takie sytuacje występują niezwykle rzadko - poniżej wyjaśniamy, co zrobić, jeśli się pojawią.
Wszelkie koszty postępowania reklamacyjnego ponoszone są przez sklep Twojemeble.pl
Jak zgłosić reklamację?
Aby zgłosić reklamację wypełnij formularz reklamacyjny. Opisz dokładnie, jaki mebel reklamujesz, którego elementu dotyczy reklamacja, opisz uszkodzenie oraz załącz jego zdjęcia. W przypadku uszkodzenia paczki w transporcie potrzebny będzie również protokół uszkodzenia od firmy kurierskiej.
Co będzie Ci potrzebne?
Do rozpatrzenia Twojej reklamacji niezbędne będą:
Bez podania wszystkich niezbędnych informacji, nasi Konsultanci nie będą mogli rozpatrzyć Twojego wniosku. Poproszą o uzupełnienie informacji w dalszej komunikacji i dopiero po ich otrzymaniu będą mogli rozpocząć proces reklamacyjny.
Rozpatrzenie reklamacji
Po złożeniu reklamacji, na adres e-mail podany podczas składania reklamacji, otrzymasz potwierdzenie jej złożenia. Nasi specjaliści niezwłocznie sprawdzą Twój wniosek i dokładnie zapoznają się ze sprawą. W ciągu 14 dni poinformujemy Cię o dalszych krokach w realizacji reklamacji. Nasi specjaliści mogą poprosić też o przesłanie dodatkowych informacji, które będą niezbędne do realizacji reklamacji.
Realizacja reklamacji
Dokładamy wszelkich starań, by realizacja reklamacji przebiegała jak najszybciej. W zależności od rodzaju reklamacji, realizacja reklamacji będzie przebiegać inaczej:
Uszkodzony lub brakujący element: Reklamowane elementy wyślemy do Ciebie na nasz koszt niezwłocznie po otrzymaniu ich od producenta lub by przyspieszyć proces reklamacji – bezpośrednio od niego. Będziemy wdzięczni za cierpliwość – do realizacji reklamacji może być niezbędne wyprodukowanie nowych elementów. Jeśli uważasz, że wymiana lub dodanie nowego elementu nie będą problematyczne, możesz zmontować mebel i używać go zgodnie z przeznaczeniem.
Meble tapicerowane: Nasi specjaliści ocenią czy do realizacji reklamacji konieczna będzie wizyta producenta. W takim przypadku serwisanci umówią termin wizyty w Twoim domu. O ile będzie to możliwe, dokonają naprawy mebla na miejscu. Termin wizyty serwisu jest za każdym razem ustalany indywidualnie oraz uzależniony od możliwości technologicznych i logistycznych producenta czy serwisu. Przed wizytą serwisu może zaistnieć konieczność wyprodukowania niezbędnych elementów. Co ważne: do czasu wizyty serwisantów możesz w pełni korzystać z mebli.
Kontakt do działu reklamacji:
Masz pytania dotyczące reklamacji? Napisz na sklep@twojemeble.pl lub zadzwoń: 12 399 40 00
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli kiedy kupujący jest osobą fizyczną oraz dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Od dnia 1 stycznia 2021 r. prawo to dotyczy również umów zawartych od tego dnia przez klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia można pobrać tutaj.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie. Koszt transportu pokrywa Klient.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o której mowa wyżej, nie przysługuje w odniesieniu do umów:
W sprawie zwrotów skontaktuj się z naszą infolinią:
Napisz na adres sklep@twojemeble.pl lub zadzwoń pod numer 12 399 40 00
Jeśli chcesz złożyć zamówienie telefoniczne lub nie wiesz jaki typ mebli jest dla ciebie odpowiedni, zostaw swój numer telefonu, a my oddzwonimy.
Dbamy o Twoją prywatność
Korzystamy z plików cookies (ciasteczek) własnych oraz partnerów, aby nasza strona działała niezawodnie i mogła dostosować się do Twoich preferencji. Klikając przycisk “Zaakceptuj i zamknij” wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ich temat, przeczytaj naszą politykę prywatności.
Dbamy o Twoją prywatność
Korzystamy z plików cookies (ciasteczek) własnych oraz partnerów, aby nasza strona działała niezawodnie i mogła dostosować się do Twoich preferencji. Klikając przycisk “Zaakceptuj i zamknij” wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ich temat, przeczytaj naszą politykę prywatności.
Poniżej możesz sprawdzić, jakie dane zbieramy w naszych ciasteczkach i po co to robimy. Nie musisz zgodzić się na wszystkie.
Te pliki cookies są niezbędne, by nasza strona działała prawidłowo, dlatego nie możesz z nich zrezygnować. Umożliwiają działanie podstawowych funkcji związanych z Twoimi zakupami, jak również są niezbędne w celu zapewnienia odpowiedniego bezpieczeństwa. Nasza strona nie może działać poprawnie bez tych ciasteczek. Te pliki cookies nie przechowują Twoich danych osobowych.
Analityczne pliki cookies pozwalają nam zbierać informacje o tym, w jaki sposób korzystasz z naszej strony internetowej. Dowiadujemy się na przykład, jak często odwiedzasz nasz sklep, czy które produkty oglądasz. To pomaga nam poprawiać działanie strony i usprawniać jej funkcje. Wszystkie informacje mają formę zanonimizowaną i mają głównie charakter statystyczny.
Marketingowe pliki cookies informują nas, jakimi produktami możesz być zainteresowany i tym samym pomagają dostosować nasze reklamy do Twoich zainteresowań oraz potrzeb. Wszystko po to, by umożliwić Ci szybkie przeglądanie najbardziej odpowiednich produktów i zaoszczędzić Twój czas. Pliki mogą być ustawione przez nas lub naszych partnerów za pośrednictwem naszej strony. Wykorzystywane dane są w pełni zanonimizowane. Jeśli chcesz sprawdzić, z jakimi partnerami współpracujemy, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
Personalizacyjne pliki cookies pozwalają nam zapamiętywać Twoje wybory i preferencje. Dzięki nim możemy dostosować naszą stronę do Twoich potrzeb i zainteresowań.
Zapisz się do Newslettera, a otrzymasz
na wszystkie meble nieobjęte promocją
Będziemy wysyłać informacje o Promocjach, nowościach,
porady oraz kupony rabatowe tylko dla zapisanych.
* przy zamówieniu powyżej 1000 zł